Lördag!

Hej hej. I går var jag och Kim i stan och shoppa. Vi började vid halv 1 och Kim köpte ett par skor medans ja var trött och ville åka hem (mådde dåligt), men sen blev det bättre. Kim köpte bara skor men ja köpte en svart t-shirt, over knee strumpor, två par strumpbyxor och en rouge. Ajuste, jag köpte ett bar skor också, bruna o låga. verkligen skit fina. Vid halv 7 åkte vi hem och vi gick hem till Kim. Där åt vi jätte god mat och sen sjöng vi ABBA singstar fast ja kunde typ inte sjunga för jag var jätte jätte hes, så jag satt och lyssna på när Mika o Kim sjöng (jättekul) tills jag gick hem vid halv tio och sov.
Idag gick jag upp sju (suck) för att åka till mamma och sedan åka med henne och Helena (syster) och shoppa (igen). vi åkte till Vällingby centrum (kfem). därköpte vi litte grejjer sen rörde vi oss till Farsta centrum, det var roligare där för man hittar bättre där=) Jag har köpt Jeans leggins, t-shirt, linne, vafan, kommer inte ihåg något mer=S Men nu är jag hos min syster och jag är hundvakt. Charlie och Alexander är här också (tråkigt) näj skojja bara=D
Men nu ska ja vara lite (o)social , XoXo Anso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0