1000 gånger förlåt=/

Jag är verkligen ledsen att jag inte har skrivit på en hel vecka, men det är så här at jag har varit hos min mamma i en vecka och jag ska egentligen vara där just nu, men jag kände för att sova hos pappa så jag drog hit.
Skälet till att jag inte har skrivit något är att jag inte har någon data hos mamma=( Men jag önskar mig en, hehh.
Men jag ska berätta vad jag har gjort i veckan kortfattat och den om helgen långfattat   xD Säger man så=P

I veckan har jag haft en tråkig skol vecka fast vi har börjat med Lucia träningar nu (jättekul) , så vi har haft fullt upp efter skolan.  Det har varit min (tråkiga) vecka, om ni vill veta mer om det där med lucian så är det bara att komentera=)

Helgen; I fredags så tränade vi efter skolan sen drog jag hem till Charlie och tittade på film=) Vid typ 6 tog jag tåget till Kim. När jag kom hem till henne så åt vi Taco´s och sedan fixade vi oss. Vi planerade att ta tåget in till stan men inte vad vi skulle göra där, hahh. Men så i alla fall, när vi skulle dra oss till tåget så fick vi lite bråttom så Marika (kims mamma) Skjutsa oss . HAHA det var värsta snöstormen då också, så vi typ halka oss fram till perongen. När vi kom till stan så gick vi runt lite, tråffade lite kompisar och innan vi skulle dra träffa vi någon kille som Kim kände=P Sedan tog vi ett tåget hem och såklart snöade det i HEMFOSA men inte i stan=O Skit tråkit liksom. När vi hade kämpat oss hem i all snö=P Så tvättade vi bort sminket och satt på oss myskläder sen satte vi oss vid datan och tittade på "Sex and the city" fast vi somnade efter typ en kvart, hehh. Lördagen vaknade vi vid 12 tror jag, och sen drog jag hem vid halv 3. Hemma åt jag lite och sen ringde Kim och frågade om vi skulle dra på Bio och äta på restaurang och det lät ju mysigt så det blev min lördag, Kim sov såklart hos mig=)
Mamma skulle också in till stan men vi drog typ 3 timmar före henne, men i allafall så när vi var istan så köpte vi bio biljetter till 9 bion "Pineapple express" . Medans så träffade vi Pontus, Daniel och deras kompis. Hahh, dom hjälpte oss att hitta någon restaurang. Till slut satte vi oss på en Thai restaurang , maten var riktigt god (första gången) heh, men det tråkiga var att Pontus o dom drog hem innan vi åt=( Efter att vi hade ätit så drog vi till Stureplan till Coffee House = Espresso house, hahh jag sa fel hela tiden=P Där köpte vi en kaffe att ta med,  sen drog vi tillbaka och träffade Marcus o hans kompisar. Efter allt detta så gick vi på Bion som var helt misslyckad enligt mig. Den var bara rolig ibland. Bion var slut kanske kvart i 11 så då tog vi tåget hem fast vi fåkte aldrig hem, vi hoppade av på södra o träffade adde (ngn kille) Fast vi satt och väntade till 55 tåget skulle komma, och sen åkte vi hem till mig med halv ett bussen från Västerhaninge. 

Det var hela min vecka, ja kanske har glömt något men det var bara en sammanfattning=)

Puusar från sjuka jag=( <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0