Asså skänaste=)

Shiiiit , ni vet inte hur roligt jag har haft det i dag o igår faktiskt=P haha Ska förklara vad jag gjorde igår och idag;
I GÅR;
Jag åkte till gymnasiemässan sen drog jag hem o fixade mig ( duscha o packade) sedan drog jag till Kim och då vi satte oss vid datan och prata med folk=) När klockan var prick 21:00 så fixade vi oss för att hinna med 22 över tåget=) Vi sminkade, valde kläder o fixade håret på en kvart shiiit och allt blev jku typ as bra;D hahh
Men ilf, vi drog med tåget (visste inte vart vi skulle) och hoppa av i Skogås=S där ringde vi ngn snubbe som bodde i Vendelsö och dit skulle vi=) Men nej så blev det inte, utan kvällen fortsatte med äventyr   xD  Till slut drog vi till gården och träffa alla glada människor "glada" =D Vi var där typ i en timme sen drog vi hem med 12 tåget, hem till Kim och titta på FJORTON SUGER och den var OK hahh, sen sov vi en djup sömn =p 
Vi langa en fin Pose=) hahh

I DAG;
Vi vaknade och fixade oss för att dra till anden för jag skulle handla lite roligt=D fest saker you know hehe. Jag köpte faktiskt bara en jättefin midjekjol på Bik Bok och ett Rosa läppstift på Kicks=) Ajuste på tåget TILL handen så mötte vi Alex i Tungelsta, hon följde såklart med till handen:) Sedan drog jag hem till mig o dom till Kim=) När jag kom hem så frågade jag pappa om jag fick sova hos Kim inatt igen, men gissa, såklart så fick ja inte =O GAAAAH
Men kvällen blev ändå lyckad, för jag frågade pappa om vi fick dra hem till Max o komma hem TOLV  (annars elva) oh jag var helt förberedd på ett nej men han sa JA o jag typ blev så förvånad=P Men glad hahh. När vi kom till Max tittade vi på film och sedan bada vi ( Max, Alex o Kim) not me, jag orkade verkligen inte .
Vi skulle med bussen som gick typ 11:58 , så vi skulle gå typ 40, men såklart så kommer alexandra inte upp ur bubbelpoolen, så vi får typ tvinga henne och till slut fick vi upp henne men när hon var klar o shiit så var klockan 45 , tror ni inte vi fick kuta eller=P haha jag hade Pumps på mig, men jag tog av mig dom och sprang i strumpor (inte skönt) men jag var verkligen tvungen att hinna med bussen för pappa skulle ha DÖDAT mig om jag missade 12 tåget=/ hahh , men vi hann som tur var. när vi kom till Vh (västerhaninge) så drog vi till Daisy's och åt Pommes=) goooooott
Sedan gick vi till tåget och drog mot storstan HEMFOSA  xD hahh och nu kommer vi till det sämsta på hela kvällen=O När vi var framme så Märkte jag att min KAMERA VAR BORTA och jag blev jkätteorolig. Men Simons polare hade snott den=O fyfan va pisst off jag blev OMG. Men jag ska hämta den i morgon=)  jag har ingen bild från idag:( lr jo en när jag precis sminkat mig i morse=P



Pussar // Ann-sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0