En sak till!!

Ville bara säga att det finns en kille i min klass som är så underbar, men han kan vara en liten surpelle ibland men det förändrar ingenting för jag älskar honom lika mycket<3 Han har en stor plats i mitt (lilla) hjärta och han är min bästavän<3<3 Det finns ingen kille som är lik honom, för den personen jag pratar om har ett hjärta av guld, han kanske inte alltid visar det för mig men jag vet att han är bäst=) Om ni ska hitta en bättre kille än honom så LYCKA TILL, det kommer fan ta hela erat liv för det finns ingen bättre en honom<3 Han kanske inte förstår att jag verkligen älskar honom så sjukt mycket , men nu vet han det (hoppas jag) . Jag stöttar honom till hundra % och kommer alltid att finnas vid hans sida. Jag hoppas du kan prata med mig för jag säger inget till någon som vissa andra <3<3<3 Han kan även vara lite kall mot mig och en liten bitch hahh, men det är ju på skämt (eller)  älskar honom ändå och när han eller jag åker iväg så saknar jag honom så jävla mycket=(   <3<3<3<3




                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0