hallååå:D

förlåt för att jag inte har skrivit något men jag är hos mamma och jag har ingen data här:( jätte tråkigt men men... ilf , igår gjorde ja inte så mycket. jag var hemma och år typ sen drog jag vid sju tiden till tungelsta gården:) men där var det som de bruka, tråk/kul hehh=P jag tog nio bussen hem o titta på tv o bara längtade till att Prison Break skulle börja eftersom att jag älskar de av hela mitt hjärta (snygga skådisar) =D hah, och såklart var det alltid lika spänande som vanligt<3<3 idag var jag i skolan o de var ju tråkigt förutom på gympan:) hah , Oskar blev typ rövk*****d av våran gympa lärare PK   xD haha och PK hade typ stånd såg de ut som  xD  men men, det var typ de roligaste idag:)
Om ni undrar hur jag kan skriva det här inlägget e för att just nu är jag på gården själv (fett chill)  .. Aa asså förutom gårdsledarna Peter & Robban (bästa) heh:) aja, nu ska väl jag sitta här och vänta tills dom öppnar , så jag får träffa allt folk<3 Om jag kan skriver jag ett inlägg senare:)
Pusssssssssar:)<3

Om jag hittar en bild på gården så  lägger  jag in den:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0