halloj=)

snart skola =| tråkigt men jag får tänka posetivt att det snart är helg igen=) Asså det är helt sjukt, men jag började helt plötsligt tänka på filmen  "Skicka vidare" har ni sät den?! Den är så underbar jag älskar den filmen as mycket=)<3<3
Ni mäste bara se den. Det handlar om en pojke som ska göra tre goda gärningar för människor. Och han lyckas med det typ.  Filmen är hemsk också jag tänker intesäga varför för då vet ni de liksom=P
Men till dom som har sett den; Skicka en komentar om vad ni tyckerom filmen=)<3<3<3

Jag har inge o göra,  sitter och funderar på om jag ska ta 8 tåget elle halv 9 tåget till skolan=S skit jobbigt=D
men jag ska nog kanske ta halv (stor risk).  Den här veckan är mammas så jag kanske inte kommer skriva varje dag men ja ska skriva när något roligt har hänt ilf=)

XoXo Anso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0