hej bloggen!

 förlåt att jag inte har skrivit på några dagar nu, men man måste ju leva livet innan höstlovet är slut=D Nu är det bara en dag kvar till skolan börjar  (tråååååkigt)  =O
På lovet har jag typ bara varit med Jasmiine , och vi har haft det superkul:) hon har ju typ sovit hos mig hela veckan och jag hos henne TVÅ gånger;D  vi var ju på bio för någon dag sen och såg MAX PAYNE (asbra) och idag var vi och såg HIGH SCHOOL MUSICAL 3 , den var också bra men dom sjöng lite för mycket=(  ajuste, Charlie var gullig och bjöd mig på bio och pop corn, skitsnällt av honom=) Jag skulle ju sova hos Jasmine ikväll men såklart så fick jag inte för man pappa =O men jag ska tråffa henne i morgon o så ska vi dra in till stan och fika, jättemysigt=) 

asså det är så irreterande , jag har försökt att lägga in lite bilder på bloggen , men det går ju inte=( datan är helt fucked up, skit tråkigt.  men ska försöka nu igen 

Pussar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0