Hej hej!

Fredag kvällen lyder så här; efter skolan Åkte jag hem o Alexandra följde med=) Hemma så fixa vi lite julmust och satte oss framför en film "alla eller inget" , den är så sjukt bra. Klockan fem drog hon hem o jag hoppa i duschen. Efter så fixa jag håret, sminkade mig o satte på mig kläder, de blev jeans, vit t-shirt o ett midje skärp=) Ganska fint asså. sen åt jag middag med familjen o de var ju mysigt;D lite senare skulle jag träffa natta och vi skulle ju göra något skojj, men som vanligt hamnade vi på gåden (triiiiiiiist) , men kvällen är inte slut, den har bara börjat. Vi ska hitta på något och om vi inte gör de så vet jag inte vad jag gör=/ Men nu ska jag umgås med mitt folk;)

Hugs and Kisses <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0