hejsan svejsan:)

just nu sitter vi hos min syster och tittar på tv, lr tittar o tittar? vi sitter båda vid en varsin data och har lite tråkigt. hah just nu står loke framför mig och typ gnäller, lägger in en bild på honom , så ska ni få se finaste hunden asså:D Vi har tittat på Anne Franks dagbok fast inte den riktiga så den sög balle:S heh, men nu sitter vi vid datan igen    xD  men vi ska inte ha så tråkigt länge till, för duggin och charlie kommer  hit=) Fast charlie o jag är ovänner så han ska prata med mig, kanske..  Men jah vet inte riktigt vad jag ska göra för ja tror inte han kan ändra på sig riktigt ordentligt.

pussar<3<3

Kommentarer
Postat av: Charlie:]

Tjena älskling :D

2008-11-10 @ 21:01:30
URL: http://chaarrlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0