Inlägg av Ansofie

hej alla =)

Igår så kom Kim hem till mig och vi fixade oss lite och sen gled vi ner till tåget mot stan, fast vi hoppa av i Älvsjö och tog ett annat tåg till södertälje hamn. Under resan så skulle jag och samtidigt Kim kolla oss i fönstret o typ fixa lite;D o precis när vi tittar ut så är vi typ 20 meter ovanför vatten o jag skrek lite då=D hahh, det var faan inte kul asså. men när vi var framme så träffa vi Pontus och Robban=) vi fick springa till bussen som vi skulle ta till Robban och sedan hem till honom=) När vi väl var framme så typ satte vi oss i soffan o prata lite o dom sjöng för oss (jättebra verkligen). Vi väntade även på Danne o Ronja (robbans tjej) , när dom hade kommit så titta vi film, den var bra men det blev lite långtråkigt när man satt där i 136 minuter=P När vi skulle hem så fick ja o Kim stoOora problem=/ Bussen kom inte=O shiit o min pappa visste inte ens att jag var där men såklart fick jag ringa honom o fråga efter skjuts. Han blev sur men han hämta oss.  I bilen prata han helt normalt o sen började han skämta om att alla bilar som var ute skulle hämta sina barn  xD haha villken skojjig pappa man kan ha =P när vi var i Hemfosa , släppte han av oss hos Kim o vi gick och la oss på engång, fast vi flumma lite först (som vanligt) men sen sov vi eller rättare sakt, Kim gjorde, inte jag för jag kunde inte, det var typ 100 grader där inne=O fast ja känner mig inge trött nu ilf, de e bra eftersom att ja KANSKE ska in till stan med Kim  o träffa Danne o Pontus, Robban kanske är med men det får vi väl se=)   ha det så roligt nu på FÖRSTA ADVÄNT=D de ska ja ha .

MVH // Ansofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0