kl 13:24

God morgon på er=)  jag skulle egentligen gå upp typ vid 10 eftersom att jag skulle in till stan och träffa Jasmine men jag kom inte upp för att jag gick och lade mig mig halv 4 för att jag inte var trött:( och dels för at jag smsade med Joel hela natten hah, vi skriver liksom nu med;) thihi
snart ska jag nog dra ner till tungelsta och träffa alla den sista höstlovsdagen;D eftersom att jag inte riktigt orkar att åka hela vägen in till stan=/
Mitt inatten igår fixade jag nya windows live messenger Beta  =) de är asfint..

jag vet inte om det är någon som läser min blogg, men om det är några som gör de, kan inte ni komentera va ni tycker? snälla

shuululululu<3<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

den är bra :) lägg in fler bilder jättekul att se

2008-11-02 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0