Palla

Jag ska skriva en SO uppsats tills på fredag. man ska typ skriva att man är med i första världskriget och vad man gör och skit. As tråkigt verkligen och Lars (våran lärare) förklarar som en död fisk=O Så nu sitter jag här o inte fattar ett dugg=/
Jag har typ börjat såhär;  

Kära mor o far! Jag har inte skrivit något till er för att jag inte har haft tid, vi har tränat en hel del. vi har lärt oss att skjuta, kasta bomber o typ sånna saker. 

Är det en bra början?  =/
Asså det är så svårt , hjälp mig någon. om man ändå var typ ett underbarn eller nått=p
Men ska jag berätta vad jag har gjort idag? Okej,    jag har gjort INGENTING ..
Så nu vet ni  xD

XoXo Ansofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0