till mina blogg läsare:)

Hur min dag har varit;

Gick upp klockan 6 för att duscha, men jag orkade inte så jag slappa med familjen i två timmar=) (tråkigt)
sen gick jag ner till tåget och där var Axel<3 När vi kom till tungelsta så mötte vi Charlie och sen gick vi till skolan:) Kom 5 minuter för sent=O (fy dig anso) =P I skolan var det tråkigt som vanligt men jag fick sluta 50 minuter tidigare.

Efter skolan;

Åkte till Paus och fikade för jag skulle till tandläkaren och fixa en tand och få bedövning=( Den höll i i typ 3 timmar, så jag kunde inte äta något=P Sen efter drog jag hem till Duggin fast vi gjorde inte så mycket. Vi gick till skolan och där i från tog vi bussen en station och gick till gården=P haha (lata you know)  ;O

På kvällen;

Jag drog med 9 tåget hem och åt typ två mackor=) och nu sitter jag fast klistrad vid datan( som vanligt) hahh, men jag ska snart hoppa i duschen och sen sova, zzzZZZzzz  . najjs att lägga sig i en varm mjuk säg( kall och hård men skön) hahahh

Sådär såg exakt min dag ut: tråkig va=O

XoXo // Anso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0