Trött!!

God morgon alla morgontrötta människor:) Jag vet att jag har varit dålig på att visa min dagliga Outfit men idag får ni verkligen inte se den=P Jag har Uggs, Kjukisbyxor och världens största tjocktröjja (brorsans) hahh. Snart ska jag till skolan och det är så kul där (INTE) men efter skolan kl 4 så har jag utvecklingsamtal och jag HATAR det så mycket, asså det är nog det värsta med skolan=/ Aja , jag har inte gjort något fel som jag vet nu så jag hoppas det går bra. Jippi i morgon ska vi till Gymnasiemässan (sjuuukt kuuul) .. Vi ska gå till Walthers gymnasium=) Om det är någon som går på det, komentera till mig och säg vad ni tycker om det=) skulle vara jätte gulligt<3<3
Men nu måste jag dra mig ner till tåget, fast jag skulle ju såklart vilja sitta här och skriva på bloggen=) men skolan kommer i första hand ( eller ) ?!?!  hahh



Kisses // Ansofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0