Utkast: hej bloggen:) ...

hej bloggen:)<3
just nu sitter jag vid datan och håller på att skriva en uppsats i SO , jättetråkigt men jag måste för ja har inte direkt så bra betyg;O Jag har jätteont i magen och jag mår inte så bra=/ Tänker på min kompis (nämner inget namn) som inte verkar må så bra, jag vill verkligen hjälpa henne så gott jag kan för hon har hjälpt mig väldigt mycket så nu ska jag hjälpa henne<3 Jag älskar henne så sjukt mycket och hoppas hon får det bra <333

Igår sov jag hos jasmine, och på kvällen var vi i stan men det var så tråkigt, vi skulle vara med alla från tungelsta eftersom att vart man än åker så träffar man dom   xD men ilf så kom dom aldrig till t-c för dom blev avslängda från tåget i Älvsjö för att lilla Nicke då hade lekt emd en tändare, hahh. men dom kom ilf hem;P Istan träffa ja o jasmine Lee och Alexander (jasmines kompisar) =P vi typ gick till Donken och sen drog vi hem och titta på tv och sedan sov=P jätterolig fredag (naaat) . Aja nu måste jag fortätta skriva min uppsats eftersom att jag skaskriva om den i morgon=S Jätteorolig att ja ska misslyckas.

XoXo // Ansfii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0