mkt flummande

Igår kom kim till mig, då fikade vi med far min, heh sen satt vi oss vid datan o hon fixa min blogg (taaaack)   =D
vi fixa den i typ 2 timmar || suck ||   , heh   när klockan var halv 3 gjorde vi en video blogg som ska ut snart=D men det roligaste av allt var att Kim klippte lugg på mig , mitt i natten då är man ju sjuk:P  men men, jag blev riktigt nöjd så när vi gick och lade oss så sa ja till kim ; Kim du borde bli seriös..    HAHAH och såklart så mena ja inte seriös utan frisör   xD HAh fyfan vad jag garva åt mig själv.  Vi låg i min säng mitt i natten o försökte sova men de gick inte, efter mycket om o men så somna vi. 

Pussar || Anso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0