Håll tummarna...

Tappar hoppet för varje dag som går:/ För det är liksom 2 dagar kvar innan skolan börjar och innan det måste jag få svar från Fredrik/Fordon om jag kommer in eller inte.. Jag vill inte gå hotell och restaurang, så snälla håll tummarna för mig...
Vet inte vad jag ska göra omja inte kommer in på Fordon, då blir allt piss o pannkaka... jaja, två dagar kvar att hoppas på.
Mina vänner, det är ju fredag idag och då måste man ju göra något kul och speciellt jag eftersom att allvaret börjar snart.. Lite har jag planerat ilf.. Först ska jag till Gården en stund, och hälsa på alla och sen KANSKE jag ska med Helena på race... Vi får se.. Och i morgon hittar jag säkert på något men ska gå och lägga mig i skaplig tid så jag inte vänder på dygnet... Ni kanske har märkt jag inte planerar så mycket? Och det är sant.. Jag tar dagen och kvällen som den kommer, Mycket bättre så..
Ha en super bra helg, får se om jag skriver i morgon
Kisses from Ansofie


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv mer saker lägg u bilder vad fan, kom igen din blogg va ju bra förr ju vad har hänt ????

2009-08-22 @ 01:13:31
Postat av: Ann-sofie

Jag börja sitta mindre framför datorn.. Och ett tag förut så orkade jag inte blogga.. Men jag tycker det är kul.. Jag ska bättra mig nu när skolan börjar på måndag

2009-08-22 @ 11:52:51
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0