Hej mina vänner...

jag skrev aldrig igår för jag hade ingen dator i närheten... Men var inte ledsna för de, för de hände inte så mycket igår..
Det var min första skoldag igår och den var helt okej. Den hade varit bättre om jag inte hade haft feta huvudvärken.. Men ilf, på morgonen i går, när jag väntade på tåget så ringde mamma och sa att jag låg andra reserv på fordon, så jag hoppas verkligen på att jag kommer in... Visst, hotell och restaurang är roligt och jag har fått jätte snälla vänner. Det är något som gör att jag inte vill byta, men det är min framtid det står på så jag kommer byta om jag kommer in på transport linjen.. Men först, så till alla jag lärt känna i klassen och några andra som jag inte känner riktigt bra än, vill jag ha era nummer om ni vill ge dom till mig, haha...
Nu ska jag äta glass, dricka kaffe och sen sova så vi hörs i morgon..

Püssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0