Klagar mer o mer

Jag vet att bloggen har blivit dålig för att jag inte skriver o lägger in så mycket bilder... Men när sommaren började så kände jag liksom att jag inte orkade skriva. Jag hade typ inget att skriva om och så vart det så hela sommaren, eller nej, jag har skrivit lite nu på sistonde. Skolan börjar på måndag och då kommer jag börja skriva mer. Det blir liksom roligare att skriva när det har hänt något.. Men ni kan ju komma på saker jag ska skriva/göra asså typ; Ansos åsikt... eller Hissa o dissa eller en fråga typ varje vecka eller något annat? Min blogg kan bli bättre om ni hjälper mig..
Nu ska jag iväg och köpa frukost på fiket Paus och sen åka till Helena i Tyresö...
Vi hörs sen/ Puss



            

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha varför tog du bort ditt nummer för ? haha

2009-08-23 @ 13:26:14
Postat av: Ann-sofie

För att det är ganska korkat att ha sitt nummer öppet för alla

2009-08-23 @ 13:56:10
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0