Mr. Hemlig??

En sak man inte kan leva utan;




Älskar sporthojar och killar med deras skinställ och hjälm är sååå snyggt...
Jag längtar tills jag får ta hoj kort, då lovar jag er att ni kommer se nåt snyggt, hehe

Det finns en kille som jag såg häromdagen, han körde en fett snygg hoj och dom stanna några meter ifrån oss. Och han tog av sig hjälmen, Jag doog, faan va snygg han var. Dom stod typ 6 killar och pratade och när jag och Helena drog så vände jag mig bakåt för att kolla, haha och då såg man alla killar typ vända och kolla på oss och "snyggingen" vinkade till mig :O självklart så vinkade jag tillbaka.. Men nu, lär jag aldrig mer se honom...



Jag är hemma nu och kom hem för 10 minuter sen kanske. Jag sitter nere i brorsans rum med hans dator nu, men ska snart gå upp och äta.. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, plugga lite kanske. Men jag måste bli frisk, är fortfarande sjuk, buhu för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0