SO= Stockholm Open

Nu tror ni säkert att jag har varit och kollat på Tennis men det är helt fel... SO är ett bilrace som pågår mitt på motorvägarna, som dom stänger av.. Första racet var på motorvägen nedanför Torvalla och sedan drog vi oss till Tyresö. Andra racet där och det sista blev vid Torvalla igen..
När jag stog på bron över motorvägen så var det säkert 200 bilar över hela motorvägen, så jävla ballt. Och när dom hade kört första racet så sprang allt folk till sina bilar. Det kändes som en film asså, när dom kör olagliga race och sen fort därifrån... Jg och Helena kom hem runt 20 i två och vi gick och lade oss på en gång..

Nu gör jag inte så mycket, väntar på att frukosten kommer hem.. Sen tror jag bara jag ska ta det lugnt idag eftersom att första skoldagen är i morgon...

Puss


Kommentarer
Postat av: sandra

vilken skola ska du gå i ?

2009-08-23 @ 13:24:33
Postat av: Ann-sofie

Riksäpplet, hotell o restaurang

2009-08-23 @ 13:49:54
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: lousie nylander

kan du inte ha frågestund ?

2009-08-23 @ 18:11:30
Postat av: Anonym

självklart:)

2009-08-23 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0