Älskar att svara på frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
21 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Kim och Helena

3. Hur lång är du?

172 cm

5. Vem ringde du senast?

Kim

6. Vem ringde dig senast?

Helena

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Dom åkte förbi mig oxå hiihii...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Smsa men är ganska trött på det..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?

Just nu

11. Vilken ögonfärg har du?

Grön

12. När vaknade du i dag?

11

14. Vilken är din favoritplats?

Vid min bästaväns gravplats

15. Vilken plats föredrar du minst?

Hemma

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Någonstans i USA

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Cruella Devil i 101 dalmatiner (stavning?)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Några kompisar på Rosenhill

19. Hur stor är din säng?

160

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både ock

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

T-shirt och string?

22. Hur många kuddar har du i sängen?

5 st, hehe

23. Hur många landskap har du bott i?

1, Only Sverige

24. Vilka städer har du bott i?

Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Räknas höga klackar?

26. Är du social?

Mot dom jag känner, annars är jag ganska blyg av mig

27. Vilken är din favoritglass?

Vet inte riktigt, gillar ilf Choklad

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Friterad banan med glass och sirap

29. Tycker du om kinamat?

I love it

30. Tycker du om kaffe?

Nära till att vara beroende

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe oftast

32. Sover du på någon särskild sida?

Ingenaning, snurrar runt i sängen 100 gånger innan jag somnar

33. Kan du spela poker?

Ehm, nja inte riktigt.. hatar att spela kort

34. Tycker du om att mysa/kela?

Det är alltid mysigt

35. Är du en beroendemänniska?

Beroendemänniska?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Hallå, 4 mars är Only för mig

37. Vill du ha barn?

Antingen 2 eller 3

38. Kan du några andra språk än svenska?

Suger på Engelska, Dyslexi

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej, men legat inne har jag gjort

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bror på om det är varmt i vattnet

41. Vad spenderar du helst pengar på?

skor, kläder, smycken, väckor och jackor ofc
42. Äger du dyrbara smycken?

dyra vet jag inte men fina

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

The city, Gossip girl och Prison Break typ

44. Kan du rulla med tungan?

Rulla?

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Oj... Nu blev det svårt.. Tror det är... nej vet inte

46. Sover du med gosedjur?

Dom ligger i varsin hörna av sängen

47. Vad har du för ringsignal?

På mobilen heter den typ c96jf384krtj.... Något sånt

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Osäker, men skulleinte förvåna mig.. Inga som ja använder isåfall

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Röda godis rämmar

50. Flirtar du mycket?

Det händer väldigt ofta

51. Kan du byta olja på bilen?

Varför skulle ja inte kunna?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Om jag ändå var så gammel

53. Vilken var den senaste boken du läste?

fan, länge sen ja läste en bok

54. Läser du dagstidningen?

Ibland

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Sittandes ja... Väldigt ofta

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

NRJ och the voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Let me think..... vet inte

59. När var du i kyrkan senast?

På skolavslutningen i Juni

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Min Spec-lärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

1 natt?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Inte så speciellt men Kim följde med mig och shoppade och bar alla mina påsar (10 st typ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0