Grät som aldrig förr

Alla tjejer vet nog hur det känns att bli sårad av en kille.. Hur det känns att bli sårad av någon man känt väldigt länge.
Någon man gillat förut, kanske till och med varit tillsammans med och sen bara varit kompisar i flera år och då börja gråta för att han bara leker med dig. Han kanske höll på med dig och sen total dissa han dig för en sak han valde att göra. Han kanske till och med gjorde om det igen och den gången sårade han dig verkligen. Du kanske skickar ett sms och till svar får du, "vet inte vad jag ska göra, vad jag känner".

Ni kanske förstår att detta är vad som har hänt mig? Förra året blev jag sårad av en kille och i år har hänt samma sak igen. Men vi ska prata någon dag, för jag kan inte ha det såhär. Visst jag tycker om honom, men jag kan inte ha en vän som sårar mig och tror att han kan göra om det igen.. Han fick mig att gråta, jag kunde fan knappt andas.. Allting bara försvann, det blev helt svart. Jag frågade mig sjäv flera gånger, varför gråter jag för.. Gillar jag honom fortfarande? Är han den rätta? Är det min riktiga kärlek? Om det är så, vill jag verkligen det? Är han värd min kärlek i såfall?

Kommentarer
Postat av: Charlie

förlåt för allt... inte just mig du skriver om nu, men då....

2009-08-14 @ 03:21:39
Postat av: Ann-sofie

Va ska du förlåta för?

2009-08-16 @ 02:18:20
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Va ska du förlåta för?

2009-08-16 @ 02:19:38
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0