Lite mer om mig själv

Har du haft sex i år? Nej
Har du hånglat med någon i år? Ja
Har du kramat någon? Ja, många
Har du hatat någon? Hata är ett starkt ord men ogillat... Ja
Har du sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Har du varit kär? Kär vet jag inte, men gillat någon väldigt länge
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? Ja?!
Har du/har du haft svart hår? Ja för några år sen
Har du använt kondom när du haft sex? Nej
Har någon tagit dig på ett privatställe på kroppen? Ganska privat faktiskt

Är du en fjortis?
Nej, det har jag kommit över för länge sen
Är du emo? Hatar emos.. Skulle aldrig tänka tanken om att bli en
Är du brat? Självklart, hela tiden, dygnet runt.. haha, nej det är jag inte
Är du bisexuell? I mitt förra liv kanske, vem vet...
Är du brunett? Ljus brunt, lite blonda slingor här o där...
Är du blond? Nej intehelt blond 

Gillar du vältränade killar/tjejer? Asså dom behöver inte vara Vältränade men inte små smala pinnar, så lite muskler självklart
Gillar du tjocka/överviktiga killar/tjejer? Nja, asså kompisar, då bryr jag mkig inte så mycket om utseende men jag skulle aldrig skaffa en tjock kille
Gillar du bad-boys/girls? Det bror på hur dom är
Gillar du tjejer? Som kompisar ja, haha

Kan du köra skoter? Har faktiskt aldrig kört det
Kan du leka apa? Om ja kan
Kan du vissla? Eeh, vilken fråga.. Klart ja kan
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? Ja

Vad har du på dig för underkläder? String o BH
Vad drack du senast? Kaffe

Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? Jag kommer inte ihåg, inte över 20 ilf, hehe
Den yngsta? 94:a I think
Vem fick du sms av senast? Jacop
Vem kramade du senast? Min syster
Är du allergisk mot något? Nej, eller kanske LDB body lotion, haha
Vet du vad oral/anal sex är? Ja?!
Äger du en dildo? Nej

Räcker det med pinsamma frågor för dig nu? Nej, det är roligt att svara på det

Haha, om ni tycker det är tråkigt när jag har frågor så säg till, själv så tycker jag det är skit kul.... Jag är lite cp men det bjuder jag på...


Kommentarer
Postat av: Anonym

oskuld ?

2009-08-13 @ 22:44:44
Postat av: Ansofie

Nyfiken?

2009-08-15 @ 19:07:16
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske =P hehe

2009-08-16 @ 00:37:03
Postat av: Ann-sofie

Men vem e du? hehe

2009-08-16 @ 02:16:49
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja hon är oskuld

2009-08-17 @ 00:13:41
Postat av: Anso

ja...

2009-08-18 @ 20:22:19
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0