Svar på era frågor

Postat av: sofia

vad gör du på fritiden?
vem är din bästa vän?
är du kär i någon?
har du djur ?

p.s i love din blogg ;)<3<3


Jag brukar oftast varar hemma på dagen och sen åka till en fritidsgård på kvällarna för att träffa kompisar. Och på helger träffar jag kompisar och ibland festar..

Denise kommer alltid vara verkligen min bästa vän fast hon är ju i himlen så det är en skillnad om du förstår hur jag menar (min lilla ängel).  Men någon jag verkligen kan prata med och som jag litar på är Kim, hon är min bästa vän.

Det har alltid funnits en kille som har en sån stor plats i mitt hjärta, men det har varit väldigt struligt mellan oss. Han har sårat mig och sånna saker och så en kväll skrev jag hur jag kände för honom och jag visste att det kunde förstöra våran vänskap och det var exakt vad som hände, så vi ärinte vänner längre. Men jag kan inte släppa honom, han är speciell.. Någon gång kanske jag nämnar hans namn men jag är inte redo för det än.

Hos pappa har vi 2 hundar och 3 katter. Mina andra 3 försvann när vi flyttade.. Hos mamma har jag 2 katter

Postat av: johanna

hur lång är du och hur mycket väger du?
hur snygg tycker du att du är från en skala 1-10?
vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
villka bloggar läser du?
Vilken/vilka killkändisar tycker du är fina?
Hur ska en kille vara/se ut tycker du? Stil?
hur många poäng fick du? betyg alltså


/gillar din blogg...


Jag är 172 cm lång och väger runt 53-54 kilo..

hehe oj, vår fråga. hmm.. asså ja har inge bra självförtroeonde så jag vet inte riktigt. Killar får avgöra, haha.. Men om jag måste svara så skulle jag säga runt 4-6.. Men jag måste förbättra mitt självförtroende..

Jag gillar nog mina läppar mest men typ lite mina ben..

Jag läser ganska många, men bl.a. Kenza, fashiontoat, Dollyblond... Och några av mina kompisars.

Oj oj, det är många. Men framförallt Chris Brown, Chad Michael Murray och Robert Buckley.

Jag vill inte ha en kille som är kortare än mig och han ska inte heller vara skit spinkig. Muskler skulle inte vara helt fel, hehe. Jag har typ fastnat för brunetter. Klädstilen spelar inte så jätte stor roll, fast den får inte vara ful men den behöver inte vara typ värsta märkeskläderna o så..

Jag fick 145 poäng, inte så bra men jag kom in på det jag ville, först stod jag som reserv men jag kom in, haha..

Postat av:

hört att du bråkar med duggin varför ?


Jo vi har bråkat lite men vi ska prata någon dag så det kommer nog lösa sig.. Vi bråka bara om töntiga saker..

Postat av: krille

är du oskuld
så fall varför?<33
puss o kram<3:)


Asså varför är ganska svårt att svara på. Jag vet faktsikt inte, hehe

Postat av:

Hejj! fin blogg (:
har du något husdjur ?
isåfall vad ? =)


Tack så mycket. Det glädjer mig.. Jag har 2 hundar och 2 katter hos mamma och 3 hos pappa..

Postat av: sara

vilken skola går du ?

Jag kom idag in på Fredrik  transport..


Kommentarer
Postat av: Anonym

va inte duggin din bästa vän ?

2009-08-27 @ 22:31:06
Postat av: Anonym

jag skulle säga att du är en 8 =D

2009-08-27 @ 23:42:02
Postat av: Anonym

Jag har aldrig haft en RIKTIG bästavän, om ni fattar.. Men jag har någon som är en bra vän

2009-08-31 @ 12:23:03
Postat av: A'

hehe tack:)

2009-08-31 @ 12:23:32
Postat av: josephine

vem är det då?:)

2009-08-31 @ 16:00:42
Postat av: A'

det står ju.. Men asså, vi gör så här. Jag har inte någon riktig bästavän men jag har dom jag vill ha

2009-08-31 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0