vad ska man göra idag-Panik

God morgon underbara läsare.. Tyvär så kommer ni inte få några bilder på ett bra tag nu för min syster har min kamera..
Men men.. Idag känner jag för höga klackar och någon snygg outfit och självklart min nya väcka.. Problemet är att jag inte vet vad jag ska göra. Någon som inte har något planerat? Åka och bada kanske? Åka och köpa en mina laptop? Fan jag måste ju veta hur mycket pengar jag har på kortat. Det är antagligen bara 3 eller 4 tusen kvar. Hoppas på 4 för då har jag råd med en svart mini bärbar som jag har planerat att köpa. Tillbaka till till mitt problem. Vad ska jag hitta på idag? Jag ska ilf göra något kul.. Min syster har åkt iväg till till Skåne och kommer hem på Söndag natt.. Kommer sakna henne. Aja nu får jag ta sätta i gång och fixa mig..

Love u gays

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0