Hejsvejs bananer

Igår (fredag) så hade jag tjejmiddag med Jasmine, Kim, Nathalie, Josefine och Natta. Min kompis Max gjorde all mat och sånt så vi hade en egen kock, servitör och hovmästare. TACK MAX.
Efter maten så sjöng vi Singstar, skiiit kul. Vid halv 11 så drog vi till Tungelsta på Chillkrök hos Bobby, Nathalies pojkvän. Det var skitkul, men dels även lite bråk. Vid ca halv 4 så hämta Fredrik och Joakim oss, så åkte vi hem och laga mat, haha.. Jag och Kim ställde oss och stekte kött xD... Så vid 5 slockna alla.
Nu är jag hos Fredrik med Kim, Jasmine, Joakim och Dennis. Vi har ätit middag och kollat film, skit mysigt. Och nu sitter Dennis, Jasmine och Joakim döda framför tv:n, jag framför datorn och Kim o Fredrik spelar Mx vs. Atv (cross spel). Lugn kväll sååå skönt asså. Hoppas ni läsare har en riktigt trevlig/rolig kväll.

Bilder tagna från Fredriks dator;




Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt

2009-12-06 @ 16:05:23
Postat av: Daniel

låter som en trevlig helg:)..har inte riktigt fattat vart bor du, i sthlm?

2009-12-07 @ 20:35:26
Postat av: Ägaren

Jag bor söder om Stockholm, i Tungelsta (haninge området) :)

2009-12-08 @ 08:17:00
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0