I det ser jag bara sorg

Ni kanske inte förstår vad jag menar med min rubrik. Men jag syftar på vädret som har kommit till Stockholm, SNÖ... Jag är värsta snö hataren. Klarar knappt av att se snö utan att bli ledsen, så jävla jobbigt. Jag förstår inte hur man kan älska snö. Visst när man var liten var det mysigt och skit roligt. Men liksom nu? Nu vill jag kunna gå i klackar, lättklätt året om. Kunna sitta ute på Rosenhill och se o höra alla underbara hojar på slingerbulten. Det är verkligen vad jag länktar till nu. Och Rättvik förstås, men det gör jag liksom hela tiden så.

Jag ska se hur många sommarbilder jag kan hitta,
Ooh... CP DATA... Tyvär så kan jag inte lägga ut bilder nu för antingen så fuckar datorn eller Blogg.se .. DAMP...

Aja, inte mycket jag kan göra åt. Men jag ville liskom lägga ut bilder ni inte har sett förut. Buhu.
På Tisdag nästa vecka har vi Jullov. Fan va skönt. Då ska jag vara hos mamma till Jul, alltså två dagar och sen drar jag till pappa. Ska renovera mitt rum och så ska jag försöka köra lite cross. Det blir liksom aldrig av nu förtiden.

Men eftersom att ni inte kunde få några bilder så får ni jätte gärna svara på en fråga istället.
Vad tycker ni om vintern? Jag vill ha allas åsikter.

Pussar





Kommentarer
Postat av: vintern e okej

ja tycker vintern är trevlig, om det är kallt och juuust snö:P inte när det är kallt och regn..gillar när man kan ha koftor å halsduk haha

2009-12-15 @ 14:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0