Jag vill ha en fin begravning

Jag ligger så risigt till asså. Jag mulade två killar i skolan idag och dom kommer så döda mig i morgon. Dom skulle gjort det idag men jag har hållt mig undan väldigt mycket, haha.. Så om jag inte skriver inom en vecka så är jag död. Så då är det eran uppgift att fixa en fin begravning till moi.

Idag vakna jag ilf upp sjuk. Men jag drog till skolan ändå. Nu sitter jag hemma och skulle plugga men glömde pappret hemma, oups. Guuud va ja e rastlös, är hemma ensam och har skit tråkigt.

Ni får lite bilder, har inte så mycket att skriva om liksom.









Lite roligt, för dom bilderna jag lagt ut, är tillbringade med Kim.

Här får du för att du alltid är dum mot mig Niklas;D
Älskar dig sötnos, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla heeeet!:)

2009-12-17 @ 12:13:23
Postat av: Ägaren

Haha, man tackar.

2009-12-17 @ 12:47:40
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag menar killen

2009-12-17 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0