Jullov

Från och med idag har jag lov, äntligen slipper jag skolan i tyvär bara 2 veckor. Men i övermorgon är det julafton, och jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för det. jag har inte ens köpt julklappar, gaaah.
Vad ska man göra, är helt pank liksom.
Vi får se om jag får pengar av pappa i morgon, då åker jag i sånna fall till Handen Centrum och julhandlar. Nu sitter jag bara hemma och tråkar, har ingen lust till nånting. Orkar inte vara med någon, orkar inte ens prata  med någon. Jag vill göra något, något kul men det lär väl inte hända ikväll..

Men i morgon, när jag vaknar så ska jag ut i skogen och leta efter en fin gran, hehe. eftersom att mamma jobbar så tänkte jag att jag kunde göra det.

Kanske skriver sen, bror på vad jag gör. Ha en bättre kväll än va ja har. PUSS

Så känner jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer aldrig glömma det där :(

2009-12-23 @ 00:23:57
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Ansofie

Men de var kul där ju:D

2009-12-23 @ 12:12:28
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0