tisdag

Jag är alltid grymt jävla trött på tisdagar, fattar inte varför.
Fast det är den tråkigaste dagen, bara plugg plugg plugg. Vi har Prov idag också i Arbetsmiljö och Säkerhet, om El och första hjälpen. Undra hur det går eftersom att jag inte har pluggat. Jag har dels IG-varning på Arbetsmiljö så jag lär få IG där xD... Men men.
Vi firade mamma igår, skiiit kul. Det var en massa folk i vårt lilla röda hus. Men jag hade jätte trevligt och det hade mamma med. Och det är bra. Jag gjorde tårtan, det tog fan 1 timme och 20 min:O fett segt.
Hela min helg är fullbokad. På fredag ska jag på tjejmiddag hos Natta P och fira henne, efter det kanske jag ska med på fest. På lördag ska jag förmodligen på tjejmiddag och fira Jasmine och Steffi. På Söndag ska jag fira Denise, ni vet hon som dog. Hon fyller år på Lucia, den 13 December. Så jag ska till hennes gravplats och vara där hela dagen, fika med lite kompisar där och så. Ajuste, på fredag ska jag till min gamla skola och kolla på Lucia kuppen, måste se alla lucia tåg. Eftersom att jag har varit med i alla tåg sen jag börja i 4an.
Ha en bra dag. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman , lucia cupen är på torsdag ;)

men vilka ska till denise på söndag?

2009-12-08 @ 11:45:04
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0