Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Vi fick öppna ett paket var nu på morgonen. Och jag tvekade på om jag skulle öppna ett stort eller litet paket. Men jag tog ett stort paket, inslaget med rött julpapper. Och när jag öppna på ena sidan så stod det Eee PC, och min första tanke var; Åh får jag den nya rakaparaten. Men nej det var det inte. Utan det var en DATA...
En svart Mini Laptop, asså ingen fattar hur glad jag är. har velat ha en skit länge nu och idag fick jag en, yeay.
Klockan halv 3 så ska vi åka till min Moster, Anki. När vi vart där ska vi hem och öppna resten av julklapparna. Faan va ja länktar.

Nu ska jag förmodligen ut och röka, sen måste jag och Joakim städa för ikväll kommer det gäster. Det kommer bli den bästa Julaftonen på länge. Hoppas ni får en bra jul

GOD JUL PÅ ER, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0