-

Ont i magen, Trött och half Ledsen. Kan ingen göra mig glad, Kommentera, ställ frågor, ge mig tips vad som helst, muntra upp mig för f*n...
Var och fikade idag med Pappa, U-B och Helena på Rosenhill, det blev två mackor och varm choklad, jätte gott.
Ikväll kommer jag bara vara hemma och kanske städa mitt rum, har inge bättre för mig. Känner mig bara så nere och kan börja gråta när som helst. MEN jag vet inte varför. Ni får lite bilder ist, vet inte vad jag ska skriva. Men snälla, kommentera tack.

   
1.Söta Loke.
2.Lördags outfit.
3.Nrj- Duggin, Kim o jag.

Ha en bra kväll, jag ska ilf försöka.
Kisses


Kommentarer
Postat av: chaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeee!

SÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄVLAAAA FIIIIIIIIIN ANSOFIE! , jag gör vad som helst för dig,det vet du..... VILL HA DIG HÄR OCH NU ;)<3

2009-02-08 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0