ändra redigerare

haha fyfan va jag skäms nu=O Jag har ju inte kunnat ladda in bilder och sånt, men dumma jag har råkat trycka på "ändra redigerare" längst ner i högra hörnet så den liksom har försvunnit och nu typ fick jag för mig att trycka på den, så då pluppa den grejjen upp, oooooh vad sur jag blir, dumma dumma jag. Men nu kan jag ilf lägga in bilder så bara för det ska ni få en jätteful bild på mig=P
OBS: haha i 8:an

Har förändrats mycket=P I think
 Haha visst e ja söt (A)

Sov gott nötter =S

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha var e bilden tagen XD bamse i bakgrunden lixom XD

2009-02-17 @ 11:13:19
Postat av: Anso

I mitt rum, i min säng och det är mitt gosedjur....

tror du ja skäms lr? HA-HA

2009-02-17 @ 17:03:08
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0