CHRIS BROWN

Trodde inte alls något sånt om CB?! Hur kan man göra så, det är sjukt. Men tro inte att jag kommer sluta älska honom, han är mitt allt liksom. Han kanske får fucking nio års fängelse=O musiken då? ingen ny musik på nio år? jag dööör... Det får inte sluta så här, det kanske är slutet på hans karriär, han tappar ju fans och sånt shit, räkna inte in mig då. Men fy, jag kommer gråta varje dag om han åker in. Har hört att Rihanna har bitmärken på armar och ben? =S seriöst, inte normalt asså. Fattar inte varför CB gjorde så för. Jag tänker så här: om inte Rihanna fanns så skulle det här aldrig hända, då skulle mitt liv inte förstöras=( Kom igen, bara för att CB gjorde som han gjorde ska man väl inte hata honom. Han är inte den ända som har misshandlat någon. Jag har all rätt att fortsätta ÄLSKA honom. Skiter i vad han gör med/mot Rihanna. Snälla, hata honom inte... Kisses P.S förlåt för att texten är ful, men grejjen där uppe där man ändrar och fixar saker är gone, borta med vinden liksom, hehe.

Kommentarer
Postat av: - H*

- men ofta det är sant , fuck rykten , palla läsa eller ens lyssna på dem !

2009-02-10 @ 17:43:35
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Anso

Tänk om det är sant. Tänk om han får 9 års fängelse? Risken finns alltid

2009-02-10 @ 18:15:45
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0