"Det ska bli ett sant nöje att döda dig"

Vissa känner nog igen rubriken. Jag läser en bok av Magdalena Graaf och boken heter så. Jag har inte läst så mycket ur den men hittills är den bra. Jag åkte och handla förut och på vägen åkte vi förbi mamma och hämtade lite kläder, smycken och skor typ. Sedan for vi till Coop Forum. När vi kom hem gjorde vi mat, det blev falukorv och makaroner, hehe. Efter  maten så satte jag mig i vardagsrummet i lugn och ro och läste lite, det var jätte skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull. Sen kom pappa och Ulla-Britt som skulle se på tv, då gick jag och satte mig framför datan, ovanligt. Har laddat in nya låtar på mobilen. Det blev  Flo rida, Beyonce, Chris Brown och några till. Den bästa är lätt Flo rida med right round. Det har blivit väldigt dåligt med bilder men jag har inte tagit så mycket nu, ni kanske kan få några bilder i morgon. Ajuste på måndagar har jag alltid sovmorgon men tyvär inte i morgon, jag ska på ett möte med syv-kärringen och pappa ska följa med, men jag ska ringa mamma nu och fråga om hon ska med..... Hon visste inte om hon kunde komma, men det är inte dödsviktigt liksom, hehe. Vi ska prata om vilka gymnasium jag kan välja och så. Nu har jag sökt in på Ekenbegska gymnasium till fordonslinjen, ligger i Södertälje. Ni får sova så jättegott.

god natt<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0