Fattig flicka

Nu börjar jag få min shopping ångest. Känner mig så enormt fattig, jag har inte shoppat på flera veckor. Det suger. Jag vill så gärna köpa flera par skor, jackor, väskor och kläder. Jag fyller år den 4 mars och det är ju snart. Min så kallade önskelista står det endas pengar på, hehe. Jag vill liksom köpa det jag vill ha, kan lätt bli fel om någon annan köper. Nu låter det som att jag inte får några pengar alls av mina föräldrar, men det är absolut inte sant. Jag får 1000 kronor i månadspeng, men som nyårslöfte skulle jag lägga undan 500 kronor varje månad så jag skulle ha 6000 i slutet av året och det ska ju bli najjs. Men att leva på 500 kronor i månaden är inte så bra om man vill ha kläder och sånna saker. Vi brukar åka och shoppa med pappa eller mamma, men nu har det inte blivit så på länge för vi är den "fattiga" familjen, hehe nej men asså det känns så. Eftersom att vi ska flytta och så, så är det lite körigt nu. Väldigt jobbigt faktiskt för jag har ett beroende av kläder, tack vare mamma, hehe men nu gnäller jag inte. Jag tycker det är en bra sak. Ja ja, glöm inte att fortsätta läsa och snälla kommentera=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0