Fredag

Fredag idag=D Nathalies födelsedag, så vi ska ut och äta på restaurang och sen vet jag inte vad som händer=) Men vi ska ha kul ilf. Guud vad jag längtar, men jag har typ ett huge problem, jag ska typ sova hemma men jag vet inte när jag måste hem=/ Eller så KANSKE jag sover hos Nathalie, men hon snacka nått om att någon annan kanske skulle sova där. Aja, jag får prata med min fader och se vad han säger. Han kommer vara glad när han kommer hem så jag kanske får vara ute åtminstående till ett, hehe. Varför han kommer vara glad är för att vi har köpt gården som jag pratat om, najjs=) Ajuste jag har inga kläder, daaaam=O Får fixa något snyggt, kanske har min sidenklänning med guldknappar o inga band, förstår ni?! haha... Men har inte tid att skriva nu, har en viktig kväll framför mig=)
Ha en toppen fredag<3

En sak till: CHRIS BROWN ÄR SINGEL, men tyvär nu är han min=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0