Glada Anso

Hej hej. Rubriken säger ganska mycket i detta inlägg=) idag är jag helt enkelt jätte glad men jag vet inte varför, hehe. Men det känns som att det kommer bli en rolig kväll faktiskt, även fast jag inte har planerat så mycket ännu. Det som är halft planerat är väl att jag kanske ska vara med Nathalie, inget ovanligt men vi har liksom kul ihop=) ... Alla säger ju att man får otur fredag den 3:de, men jag har bara haft en bra dag, det är bara Melon som fått all otur. Hennes fejjk sms biljett gick inte (bara på bussen) och hon frågade typ hundra personer om cigg och hon fick två av alla dom, hehe. Vi var ju på bio idag med klassen plus några andra klasser och vi såg en fransk parodi  "Africa Paradis". Den var inte alls bra. Men nu är jag hemma och NU såg jag att det är blå himmel=) ännu gladare, hehe. Jaaaaaaa, nu ringde mamma och sa att den 12 mars ska jag, mamma och min syster sminkas, fixa håret och bli fotade=D Sjukt kul, nu längtar jag. Vad ska jag göra nu då? I morgon är det Alla hjärtans dag, vad ska ni göra? För mig kanske det blir lite Party party eller något sånt, får se. Ni får bilder sen, kameran ligger uppe på mitt rum och jag orkar inte gå upp, hehe lata jag.

PS: min huvudverk har inte gått över än, och det här är tredje dagen=(

// Glada Anso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0