God morgon!

Vaknade ungefär halv 12 idag av min ringande mobil. Sen gick jag upp och pratade med pappa om jag fick sova hos Kim men icke sa nicke.... Jag skulle tydligen följa med och hälsa på några så det blir min kväll ikväll då. Men nu på dagen ska jag börja städa lite eller ganska mycket på övervåningen, det måste ju vara fint. Men gårdagen var jätte mysig, vi åkte in till stan och åt på restaurang sedan åkte vi mot Tungelsta hem till Melon (Mikaela) och piffa upp oss lite till, sen rörde vi oss till Bobby, där dansa vi och tog ett antal bilder, hehe skit fina:

Gårdagens outfit...
       

Kommentarer
Postat av: melon

tack för igår :)<3<33

2009-02-07 @ 13:08:20
Postat av: Anso

tack detsamma=) hade jätte mysigt

Älskar dig

2009-02-07 @ 13:11:07
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0