Halloj

Då var det söndag då. Jag vaknade halv 12 idag, ganska skönt. Men nu har jag suttit och pluggat rätt så länge men jag är inte klar än. Jag skriver om Kalla Kriget, rätt kultråkigt hehe. Snart ska jag ta tåget till tungelsta, där hämtar pappa upp mig och skjutsar mig till mamma. Ska hämta resten av sakerna sen åker jag hem till pappa igen. Vad händer idag? Ja, va händer idag, har absolut inget planerat. Eller jo, jag ska fortsätta skrubba taker i badrummet där uppe. Det ska komma en kille och kolla på vårat hus idag, får se om han kommer för han skulle höra av sig.

Jag skrev inte så mycket igår, men jag kan berätta vad jag gjordepå alla hjärtans dag. Jag åkte till min faster och fikade lite, sen skulle jag till Tungelsta och vara med Nathalie och några, men nej det sket sig för Natta skulle se på film med Bobby, så jag smsa lite med olika folk. Och sen pratade jag med Skog, så vi planerade att dom skulle hämta mig i Västerhaninge. Vi åkte bil lite överallt, sen mötte vi upp Pazze och Matte och lite senare Pirre, Madde, Ellie och någon till. Det var inte världens roligaste kväll men jag hade ilf inte tråkigt. Det blev tyvär inga bilder från igår för min Kamera hade inga batterier och jag han inte ladda den.

Nej nu ska jag fortsätta plugga. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0