Hej gott folk=)

Efter skolan gick jag hem till Jennifer och pratade lite med henne och Johanna. Sedan tog jag halv fem tåget hem till Kim och pluggade och sen åt vi våfflor, mmmmhmmm så gott det var=) för typ en halv timme sen kom jag hem, självklart så är jag jävligt sur på pappa för att han inte hämta mig av världens sämstaste kommentar, jag är verkligen skit sur på honom. ooh... Aja här får ni dagens outfit från igår. Idag var det liksom ingen speciell, bara mjukisbyor, vitt linne och en tjocktröjja. Orkade verkligen inte sätta på mig något fint. Ajuste jag har ffr värsta huvudverken. Kim snacka något om att det hon hade var smittsamt, hon kanske har smittat mig nu=O hoppas inte, då ligger hon risigt till. gårdagens outfit.
Ajuste, varför jag inte har skrivit något idag är som sakt för att jag inte har varit hemma liksom, men jag funderar på att snart gå och lägga mig. Jag vill verkligen inte vakna upp i morgon med huvudverk, då döööör jag. Jag kanske skriver sen.  Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0