hej sötnosar

Jag är så glad, haha mitt humör svängar ganska mycket men nu är jag till 110% jätteglad. Har haft en bra fredag, inget kunde bli bättre I think. Gjorde faktiskt inte så mycket. Tog halv 9 tåget till Tungelsta med Max och där mötte vi Nicke och Nick, sen drog vi upp till Crux "ungdomsgård". Där träffade man lite folk och pratade och sånt shit. Vid tio tiden drog jag hem till Bobby med Nathalie och vi såg på film. Eller snarare en dokumenter om transer, hehe fett äckligt. Nu menar jag inget illa om transer, men dokumenteren var inte alls rolig. Jag tog faktiskt 11 tåget hem idag, ganska skönt så jag var bara ute i en och en halv timme typ=) Men jag har inte haft någon otur idag, tack gode gud. Men nu är det en ny dag och nya möjligheter. Det är ffs Alla hjärtans dag, och jag ska se till så att den blir bra och mysig=) Hehe. Nu får ni ha en bra kväll.

Pussar på er gullisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0