Hemma

Hem ljuva hem. Älskar att komma hem efter skolan och veta att man kan slappna av helt och hållet, släppa alla problem, bara njuta och ta det lugnt=) Så känner jag varje dag när jag kommer hem. Fast ikväll kanske jag ska åka iväg med familjen, vi ska till pappas kompis, Lasse. Jag hade tänkt att lägga in lite bilder inklusive dagens outfit men det går fortfarande inte=(Jag hade ilf på mig ett vitt linne utan band och en svart kofta med en vanlig kjol som min syster hade för typ 7 år sen. Jag fixa till det lite och hade den vid midjan, det blev fint faktiskt=) Ajuste vi hade ju provet idag i Atomfysik på NV:n. Jag hoppas jag ilf får G för det kändes bra och jag kunde mer än vad jag visste, hehe. Jag har jätte svårt för att lära in mig en text eller typ det jag har skrivit som svar. Vet ni något bra sätt att göra så man får in allt i den så kallade "smarta" hjärna. Nu ska jag sitta vid datan en stund och sen plugga, KANSKE. Hehe Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0