Humör: sad

Låten Superhuman räcker för att man ska börja gråta=( Fyfan asså det känns som om någon har dött. Jag kommer aldrig klara 9 år utan CB's underbara musik. Faaaan, gråter hela tiden=( Ni kanske tycker jag låter töntig, men låt mig göra det då. Har ett halsband med CB på, skit fint och det är mitt turhalsband, sen jag skaffa det har jag fått turen, men nu bara sket sig allt, verkligen allt. Snälla Chris Browns advokat, gör så att CB blir fri, han kanske inte är värd det men hans karriär får inte sluta så här. Han gör verkligen världens bästa nusik så snälla. Jag älskar honom för mycket. det måste ju betyda något om man gråter för en jävla låt och en bild, eller? <3CHRIS BROWN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0