Kändiskväll

Nu har jag äntligen kommit hem till pappa. Jag vaknade klockan 1 idag, skit jobbigt. Men igår så var jag och Jasmine hos några av hennes kompisar och vi tog det lugnt bara. Vi var där hela kvällen sen tog vi sista t-banan hem ungefär vid 2 och på tåget började Jasmine prata med en kille som hette Simon och kom från Småland, men det tuffaste var att han sjöng, hans musik spelas på radiokanalen P3 skit coolt. När han gick av fortsatte vi fram i tåget och satte oss, då ropade en kille och sa att vi skulle sätta oss där. Det gjorde vi ju såklart, men när vi satte oss där så frågade ena killen om vi kände igen honom och vi hade inte en aning asså. Men Jasmine frågade om han rappade och det gjorde han, haha. Men sen så sa han att han var GMX, så sjuuuukt coolt. Jag har liksom pratat med honom jättemycket och har hans nummer och shit. OCH ni skulle se hur han såg ut, så sjuuukt snygg. Asså förlåt men han var helt underbart vacker (A)... Här får ni bilder.


Faaaaan vad coolt.
Pussar

Kommentarer
Postat av: grönagubben

jepps 2000 pix kammade jag hem på 10 min ;-)



sjukt kul med mormorsspel ;-)



ps. vad söta ni är på bilderna (speciellt du) ,-)

2009-02-26 @ 19:50:30
URL: http://mansgrisellerfeminist.blogg.se/
Postat av: Anso

känner jag dig?:S

2009-02-27 @ 10:34:32
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah det där är inte gmx

2009-03-04 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0