Min dålda hemlighet, dansband

Kanske inte många som vet men jag älskar, verkligen älskar dansbands musik, verkligen medryckande musik. Jätte skön dag, vi hade prov i matte hoppas det gick bra. Sen hade vi eget arbete och tillsist So, vi såg på film och sen slutade vi ungefär 20 i 2. Underbar dag, men det bästa är att nu är det lov. Ikväll ska jag vara med Björne på Gården en stund sen vet jag inte riktigt och i morgon ska jag hem till Kims pappa och se på Melodifestivalen E.M.D (älskar dom) är med. På söndag ska jag och Kim möta upp Jasmine och åka till mig, på vägen ska vi möta upp Björne och Robbin. Vi har inte planerat vad vi ska göra ännu, men det kommer bli kul, har inte varit med min älskade Jasmine på år och dar. Nu sitter jag och väntar på Björne som kommer med halv 5 tåget I think. Vi ska äta "ute" på Vasko i hålen Tungelsta. Jag ska låna (få) pengar av min bror Joakim, snäll han är. Jag ska nog gå i duschen nu/snart. Men jag funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, även fast vi bara ska till gården tänker jag ändå klä upp mig lite, man vet aldrig hur kvällen slutar, hehe.

Puss på er<3

Ajuste, förlåt för att jag inte skrev igår kväll när jag kom hem men jag kollade på film, sen gick jag och lade mig. Eller jag pratade i telefon med Charlie också, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0