Morgon inlägg

Morsning!
Hur var eran Lördag? Min vad sååå rolig. När jag kom hem så åt jag middag sen gick jag upp och fixa mig. Jag blev riktigt nöjd med sminket. Jag hade en svart midjekjol och en jätte snygg tight t-shirt och ett par gråa strumpbyxor. Ganska lätt men det blev fint. När jag var klar tog jag halv 8 tåget till Tungelsta och gick till Nathalie. Hon var hemma och sminkade sig och lockade håret sen när hon var klar gick vi hem till Bobby fast ingen var hemma, bara jag och Natta så vi satt på hög musik och spelade Chris Brown. Efter ca 2 timmar kom Bobby, Frippe, Carro, Persson och John John hem och då blev det lite annan musik, hehe. Vi satt där och pratade och senare på kvällen så kom Madde, Ellie och Pirre till Bobby så det blev ganska fullt, men det var skit kul faktiskt. Vid halv 12 försvann alla killar ut, då skulle dom åka bil (två nyktra) så då var det bara tjejerna kvar, vi hade jätte trevligt. När klockan var ungefär 10 i 12 var jag tvungen att röra mig till tåget så alla följde med eftersom att jag inte ville gå själv, hehe. När jag var vid konsum såg jag tåget bromsa vid perrongen då sprang jag med högklackade skor, men det gick bra. Jag hann med tåget precis. När jag kom hem så skulle vi fika men istället för det så spillde jag ut mitt kaffe på bordet ner på en av hundarna, uuups inte med meningen, hehe. San gick jag och la mig. Nästa helg kommer bli lika trevlig, då blir det samma sak igen, I hope...
Nu ska jag städa och fixa här hemma sen senare kanske jag åker och solar.

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0