Morgon trött

Guuud vad trött jag är, men jag har inte fått mitt kaffe än, hehe. Igår kväll planerade jag min outfit till i morgon, det blev en grå rutig midje kjol med ett linne utan band och gråa strumpbyxor, men det blev inge av det förutom linnet. Men det är tack vara detta äckliga väder=( det är -10.6 ute, så jag får inte ha mina fina kläder. Dessutom hade jag tänk ha på mig mina stövletter. Det blev mjukisbyxor, linne och en tjocktröja. Men idag har vi ilf vårat första nationella prov och jag känner mig inge nervös för det är en läsförståelse som man ändå inte kunde träna til.. Klockan tre, alltså efter skolan åker jag och solar, min syster skulle kanske med=) Nej nu ska jag dricka kaffe men det blir ingen frukost för mig, jag känner inte för att äta=/... Som en bra start på morgon ska ni få en söt bild på mig och Nathalie: 

 Älskar dig

Ha en bra dag // Anso

Kommentarer
Postat av: Anonym

nathalie har väl gröna ögon?

2009-02-03 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0