Myskväll

efter detta inlägg kommer jag stänga av datorn för kvällen, och kommer tillbaka i morgon.
Jag vakna i morse 10 av att hundarna stog och skällde as länge, och jag blev så sur så jag gick upp och börja skrika på dom typ. Men sen gick jag ilf upp och åt frukost med familjen, sedan var det dags att åka tillbaka till gården som vi är väldigt förtjusta i, hehe. Vi var där ungefär 12 och gick runt lite och kolla och sånt. Vid halv 3 så åkte vi till Hedlandet, en stor affär med kläder och massa saker. När vi kom dit kom jag ihåg att jag var där när jag var typ 5-6 år och köpte en barbie docka som jag älskade, sen efter det har jag alltid velat åka dit igen och nu hände det, helt sjukt. Men vi fikade lite och sen gick vi in i effären och jag köpte en vit päls bolero 50 kr, mjukisbyxor 89 kr, två par stringtrosor 25 kr/st och två par leggings 39 kr. Värsta kapet, allt gick på 228 kronor, så billigt liksom.  Tyvär så har jag inga bilder men det är fint=)..
Nu ska jag upp och fixa och städa mitt rum, sen ska jag mya lite av den stunden som är kvar på helgen, hehe.

// Anso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0